Etkö saanut laukkuasi? Toimi näin:

Tee kadonneesta matkatavarasta raportti lentoyhtiön ohjeiden mukaisesti. Raportti tulee tehdä joko lentoyhtiön nettisivuilla itse tai lentoasemalla tulopalvelun tiskillä PIR-lomakkeelle, lentoyhtiön nettisivuilla on ohjeet, miten toimia. Tämän jälkeen olemme teihin yhteydessä, kun matkatavarasi ovat löytyneet ja valmiina lähetettäviksi.

Soitamme ja sovimme jokaisen kanssa erikseen, minne matkatavara toimitetaan. Matkatavarat toimitetaan joko maateitse (Suomi) tai lentäen (Suomi ja ulkomaat). Käymme matkatavaroita läpi tulojärjestyksessä emmekä pysty etsimään yksittäisiä laukkuja pyynnöstä, joten pyydämme teitä odottamaan soittoamme. Lentoyhtiö saattaa ilmoittaa, että matkatavarat ovat löytyneet ja sijaitsevat Helsinki-Vantaalla, mutta kehotamme teitä edelleen odottamaan soittoamme.

Otamme vastaan kadonneista matkatavaroista tehtyjä raportteja ja ohjeistamme tarvittaessa niiden täyttämisessä lentoaseman tulopalvelussa resurssiemme puitteissa. Emme valitettavasti pysty lähteä tiskiltä etsimään yksittäisiä matkatavaroita. Kun olette täyttäneet raportin, ei teidän tarvitse enää palata lentoasemalle vaan toimitamme matkatavaranne sovittuun osoitteeseen suoraan.

Tilanne on vaikea monella Euroopan lentokentällä ja tilanne vaikuttaa valitettavasti meidänkin toimintaamme aiheuttaen vaikeaa ruuhkautumista matkatavaroiden palautumisessa. Ymmärrämme tilanteesta aiheutuvan mielipahan ja pahoittelemme suuresti sitä. Teemme parhaamme ja pyydämme ymmärrystä tilanteen johdosta.

Tulopalvelumme on ruuhkautunut

Tulopalvelumme on ruuhkautunut ja valitettavasti jälkeen jääneiden matkalaukkujen palautuksessa kestää normaalia pidempään. Pahoittelemme harmia, joka aiheutuu tilanteesta.

Tällä hetkellä useammalta Euroopan kentiltä jää matkalaukkuja jälkeen lähes säännönmukaisesti, mikä aiheuttaa kohdemaassa (Helsinki-Vantaan lentoasema) vaikeaa ruuhkautumista matkalaukkujen palautumisessa.

Puramme laukkujonoja jatkuvasti, emmekä valitettavasti pysty vastaamaan erillisiin tiedusteluihin lainkaan tällä hetkellä. Pahoittelemme suuresti ja toivomme ymmärrystä tilanteen johdosta.

Voit lukea aiheesta lisää tiedotteestamme: https://www.airpro.fi/ajankohtaista/uutiset2/tulopalvelumme-on-ruuhkautunut/.

Mikäli matkatavarasi häviää matkan aikana, tee lentoyhtiön nettisivuilla jälkeen jääneestä matkatavarasta raportti. Raportti generoi seurantakoodin kansainväliseen järjestelmään, jonka avulla voit seurata matkatavaran olinpaikkaa. Olemme sinuun yhteydessä, kun matkatavarasi on löytynyt ja on valmis toimitettavaksi.

Finnairin uudet Check In -työntekijät kouluttautuivat Airpro Academyssa

Finnairin ja Airpron yhteistyö laajeni ensimmäistä kertaa koulutuksiin. Lähtöselvityksen uudet työntekijät saivat vaadittavan koulutuksen Airpro Academyssa. Koulutuksen sisällöt ja taso saivat niin...

Tulopalvelumme on ruuhkautunut

Tulopalvelumme on ruuhkautunut, mikä hidastaa matkalta jääneiden matkalaukkujen palautumista. Tällä hetkellä muutamilta Euroopan kentiltä jää matkalaukkuja jälkeen lähes säännönmukaisesti, mikä...

Uutiset

Airpron uutiset

Tervetuloa tutustumaan Airpron uutisiin ja kuulumisiin.

Viestintäasioissa ota yhteyttä:
Hanni Marin, Head of Business Development & Communications
hanni.marin@airpro.fi