Airpro solmi uudet kumppanuudet työasu-uudistukseen

9.9.2016

Airpron uudistuvaa työasumallistoa on valittu toteuttamaan uusina yhteistyökumppaneina TouchPoint Oy sekä Leijona Group Oy. TouchPoint tuottaa työasukokonaisuudet sisäkäyttöön, Leijona Group Oy ulkokäyttöön.

Airpro on uudistamassa koko työasumallistoaan ja uusien yhteistyökumppaneiden kanssa suunniteltavat ja toteutettavat asukokonaisuudet on tavoitteena ottaa käyttöön koko henkilöstön laajuudelta vuoden 2017 alkupuoliskolla.

”Työasu on tärkeä viesti brändistämme ja palveluilmeestämme ja on varsinkin arjen toimivuutta ja työmukavuutta 1400:lle työntekijällemme. Siksi olemme panostaneet tähän projektiin vahvasti henkilöstömme kanssa jo keväästä lähtien. Uusien kumppaniemme samaan suuntaan kanssamme katsova kokonaisnäkemys, laatu ja elinkaariajattelu olivat tässä suuressa roolissa. Myös ekologiset arvot ja kestävä kehitys haluttiin huomioida prosessissa  raikkaan ja Airprota ilmentävän työasusuunnittelun kanssa”, iloitsee toimitusjohtaja Janne Hattula, Airpro.

Airpron työasu-uudistus on jatkoa vuosi sitten syksyllä käynnistyneelle Airpron brändin ilmeuudistukselle.

Lisätietoja: Janne Hattula

Lue myös muita artikkeleita